بهترین گوشی میان رده با قیمت مناسب

با توجه به تنوع روز افزون گوشی ها و رقابت برندهای محتلف امروز اکثریت مردم دنبال گوشی میان رده خوب با قیمت منصفانه میگردند

در این مطلب سعی شده چند گوشی میان رده پر طرفدار ار نظر مزایا و معایب بررسی شوند و توضیح مختصرس خدمت شما ارائه شود.

 

گوشی های آیفون :

لوگوی اپل

 

همان طور که میدانید این برند جزو گران قیمت ترین و البته با کیفیت ترین برند گوشی تلفت است و سری ۱۱ آن امسال توانست قشر پردرآمد جامعه را به خود جذب کند.

اما بفیر از این سری گران فیمت میتوانم گوشی آیفون SE را حدمت شما عزیزان معرفی کنم که قیمت نسبتا قابل قبولی داشته است. و استاندارد های آیفون را تا حد مقبولی رعایت کرده است.

iphone SE

 

 

گوشی میان رده سامسونگ :

 

اگر بخواهیم بین گوشی های میان رده متاسب ترین ها را برای خودمان انتخاب کنیم ابتدا سراغ برند مجبوب سامسونگ میروبم که این روزها سخت مشغول به روزرسانی های حدید و معرفی محصولات جدید می باشد. این محضولات از S20 ultraگرفته تا A21 که اخیرا رونمایی شده است را شامل می شود:

 

گوشیA30S : دوربین این دستگاه، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی بهبود یافته .دو لنز با رزولوشن و  دوربین این گوشی را تغییر میدهند.یکی دیگر از نقاط قوت این محصول سامسونگ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت آن است . با وجود قیمت پایین این گوشی نبای انتار داشته باشید گیم های سگین را به شکل روان اجرا کند. و کارهای سنگین گرافیکی خارج از تحمل این گوشی است.

 

galaxy-a30s

 

گوشی A51 : این  گوشی که همزمان با A71 از طرف شرکت سامسونگ معرفی شد به سرعت وارد بازار رقابتی شده و با رنگ ها و ظرفیت حافظه زیادی که داشت خیلی ها را راضی به خرید کرد.

گلکسی ای ۵۱ با پردازنده قدرنمند و رم ۶گیگابایتی و رنگ‌پردازی پلکانی (gradient)  که برایش طراحی شد حرفی برای گفتن نگذاشت. دوربین ۴ گانه از برجسته ترین ویژگی های آن بود که کیفیت بیمظیری در احتیار مخاطب قرار میداد. در مورد معایب این گوشی میتوان به بدنه ظریف و حساس آن اشاره کرد که کارشناسان توصیه حتمی به استفاده کاور برای مراقبت بیشتر از آن بودند

مورد مهمتر در رابطه با این گوشی قیمت مقرون به صرفه ی این گوشی با وجود امکانات فوق العاده ی آن است.

samsung-a51-blue

 

 

 

گوشی A10S: این مدل به دلیل قیمت و برند سازنده این گوشی است. در واقع نسبت به پولی که بابت آن میدهید در این رنج قیمت مناسب ترین گزینه ممکن است.a10

 

 

 

گوشی هوآوی :

لوگوی هوآوی

گوشی هواوی بعنوان رقیب قدیمی سامسونگ با طرفداران زیادی گه دارد و با توجه به قیمت پایینتری که در رقابت با سامسونگ اعلام میکند همیشه در بازار مطرح و پرطرفدار بوده است.

گوشی P30 pro: این گوشی میان رده با فیمت مناسبی که دارد مدت هاست جزو پروفروش ها بوده است.  دوربین سه گانه اصلی و سلفی با کیفیت عالی جزو مزایای عالی این گوشی محسوب می شود.

 

حافظه ی ۱۲۸ گیگ با امکان افزایش جافظه  جانبی نیز از دیگر خصوصیات مثبت این گوشی است. تنها باید توجه کرد که این گوشی به پیشرفته ترین فطعات سخت افزاری مجهز نشده است و ظرفیت نگهداری باتری آن نیز محدویت هایی دارد .

گوشی هوآوی y9 prime 2019 و y9s : این دو گوشی بسیار پرفروش تقریبا ویژگی های مشترکی دارند . اما y9s که بعدا منتشر شده است کمی پیشرفت نسبت به نسخه قبلی داشته است از جمله اینکه دوربین آن از ۱۶ به ۴۸ ارتقا یافته و همچنین رم آن ۲ گیگابایت افزایش داشت و ۶ گیگابایتی شد.

گوشی Y9s

 

 

 

 

 

گوشی شیائومی:

 

گوشی , note 8 pro و redmi Note 8 : این دو گوشی امسال در رنج قیمتی خود بسیار پرفروش بودند . مخصوصا redmi note 8 بعلت قیمت کاملا مناسب و کارایی مساوی با نسحه پرو آن. تفاوت این دو گوشی بیشتر مربوط میشود به انداره صفحه نمایش و وضوح تصویری گوشی نوت ۸ پرو.     گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

 

 

شیائومی mi 9t :  با سخت افزار عالی و قیمتی منصفانه توانسته جایگاه قابل توجهی در بازار کسب کند. صفحه نمایشی ۶.۳۹ اینچی با حاشیه‌های بسیار اندک ، نسبت صفحه به بدنه در گوشی را به بیش از ۸۵ درصد رسانده است. به این مورد باید سخت افزار به‌روز و قابلیت‌های تکنولوژیک مختلف را نیز اضافه کرد.mi 9t

 

 

 

در ادامه سعی خواهد شد راهنمای دیگری در زمینه خرید گوشی موبایل ارائه کنیم